Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih proizvajalcev, ampak če kljub temu vaš kupljeni izdelek ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Za stvarno napako gre v primeru, ko:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem izdelku.
V JJSPA vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju stvarne napake.
- Izpolnite Obrazec za uveljavljanje stvarne napake. V obrazcu podrobno opišite napako oziroma težavo, ki jo imate z artiklom.
- Priložite kopijo računa.
- Izdelek pri katerem želite uveljavljati stvarno napako lahko prinesete osebno v našo poslovalnico ali pošljete po pošti.
- Če izdelek vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Izdelek pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Izdelek morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelek zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti Obrazec za uveljavljanje stvarne napake in kopije računa.
- Izdelke pošljite na naslov:
Jana splet d.o.o.
Kolodvorska cesta 16a
1330 Kočevje
Stvarna napaka
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da nas o tem obvestite preko elektronske pošte na spa@jjana.si. V elektronskem sporočilu morate priložiti kopijo računa in obrazca za uveljavljanje stvarne napake. Če bo možno vam bomo v skladu s tem dogovorom na vaš naslov poslali dostavno službo, ki bo prevzela pošiljko.
Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Jana splet, d.o.o. ni možen. Vsi reklamacijski zahtevki brez priloženih dokumentov bodo zavrnjeni.