Poškodba izdelka pri dostavi

Če vam je naročilo dostavil Gold ekspres

Če vam je paket dostavil Gold ekspres in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov spa@jjana.si ali po telefonu na številko 070 700 805. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, Gold ekspres nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožili sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila. Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na 070 700 802 ali na elektronski naslov spa@jjana.si, kjer se boste z našim referentom dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, kjer boste ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

Pogosta vprašanja

Ali moram prevzeti artikel za katerega sumim, da je poškodovan?

Če ima izdelek poškodovano embalažo, pa ni videti, da je izdelek v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik. Če sumite, da je izdelek poškodovan, naročila ne sprejmite in nas kontaktirajte. 

Kaj potrebujem za pričetek postopka ob poškodovani pošiljki?

Ob prijavi škode bomo potrebovali fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega izdelka, fotografijo Gold ekspres/Pošta Slovenije poštne nalepke in pa opis poškodbe, številko računa ali naročila.

Kako hitro moram obvestiti dostavljalca o poškodovani pošiljki?

Gold ekspres: v  7 koledarskih dneh od datuma prejema paketa na e-naslov spa@jjana.si ali po telefonu na številko 070 700 805. 

Pošta Slovenije: v roku 30 dni od prevzema pošiljke na najbližji pošti.

V primeru težav nas pokličite na 070 700 805 ali nam pišite na spa@jjana.si.