Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih proizvajalcev, ampak če kljub temu vaš kupljeni izdelek ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Najprej preverite, če ima vaš izdelek še veljavno garancijo. Garancijo lahko uveljavljate z računom.
- Neposredna reklamacija pri pooblaščenem serviserju
Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Za kontakte pooblaščenih serviserjev za vaš izdelek nas lahko kontaktirate na 070 700 805 ali na spa@jjana.si. Izdelke lahko na servis prinesete osebno ali ga pošljete po pošti. Nekateri serviserji (predvsem za večjo belo tehniko) pa pridejo tudi na dom in artikel popravijo tam.
Pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec ali pooblaščeni serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
- Uveljavljanje garancije pri prodajalcu
V Trgovini Jana vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije. Izdelek pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko prinesete osebno ali pošljete po pošti v našo poslovalnico, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaš izdelek prišel do pooblaščenega serviserja.
- Izpolnite Obrazec za uveljavljanje garancije. V obrazcu podrobno opišite napako oziroma težavo, ki jo imate z izdelkom.
- Artikel prinesite v našo poslovalnico ali ga pošljite po pošti. V kolikor boste artikel vrnili na naše prevzemno mesto, bodo vaš artikel poslali v reklamacijski oddelek, kateri je zadolžen za reševanje reklamacij. O nadaljnjem postopku reklamacije boste obveščeni s strani reklamacijskega oddelka.
- Če izdelek vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Izdelek pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Izdelek morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelek zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti Obrazec za uveljavljanje garancije in kopije računa.
- Izdelke pošljite na naslov:
Jana splet d.o.o.
Kolodvorska cesta 16a
1330 Kočevje
Uveljavljanje garancije
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da nas o tem obvestite preko elektronske pošte na spa@jjana.si. V elektronskem sporočilu morate priložiti kopijo računa in obrazca za uveljavljanje garancije. Če bo možno vam bomo v skladu s tem dogovorom na vaš naslov poslali dostavno službo, ki bo prevzela pošiljko.
Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Jana splet, d.o.o. ni možen. Vsi reklamacijski zahtevki brez priloženih dokumentov bodo zavrnjeni.
Pogosta vprašanja
Koliko časa traja postopek garancije?
Proizvajalec ali pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec ali pooblaščen serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Katere dokumente moram priložiti ob uveljavljanju garancije?
Za izvedbo garancijskega postopka potrebujemo:
- Priložite kopijo računa.
- Priložite ustrezno izpolnjen Obrazec za uveljavljanje garancije
Ali moram v primeru uveljavljanja garancije poslati artikel v originalni embalaži?
V primeru vračila izdelka, mora kupec izdelek pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Izdelek mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelek zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.
Ali lahko v primeru uveljavljanja garancije vrnem artikel brez dodatkov?
V primeru uveljavljanja garancije morate prodajalcu ali servisu predati izdelek skupaj z vsemi dodatki, ki ste jih prejeli skupaj z izdelkom, npr: kabli, polnilci, slušalkami in podobno.
Če imam težave samo z izdelkovimi dodatki (kabli, polnilci, slušalkami) ali lahko v garancijo pošljem samo dodatke?
Ne. V vsakem primeru morate v garancijo poslati izdelek z vsemi dodatki, saj bo le na ta način servis lahko ustrezno preveril njihovo delovanje.
Kako bom prejel popravljen izdelek?
V primeru, da ste izdelek poslali v garancijsko obravnavo neposredno na pooblaščen servis boste dobili le tega vrnjenega na način, kot ste se s serviserjem dogovorili. Če ste garancijo uveljavljali preko našega reklamacijskega oddelka pa artikel lahko vrnemo na naslov, katerega ste navedli ob uveljavljanju garancije ali pa ga boste lahko, če se tako dogovorite, prevzeli v naši poslovalnici.
Kakšni so pogoji za vračilo kupnine ali zamenjavo artikla?
Artikel je v garanciji (ne velja za artikle, ki nimajo garancije ali je ta potekla). Artikel je kompleten (ima vse dele, ki jih je stranka prejela ob nakupu, v to ni všteta embalaža).